"Apabila seseorang melukakan hati kita, catatkanlah ia di atas pasir supaya ia akan terkambus di tiup angin keMAAFan...TETAPI, apabila seseorang itu membuat kebaikan kepada kita, NUKILkannya di atas batu supaya angin KEMARAHAN tidak mampu memadamkan"





Gratisan Musik


Cuteki eCards



My Stick Family from WiddlyTinks.com

Friday, April 29, 2011

hari pertamaku bekerja 18 April 2011

wah...dah lama tak buka blog aku nih.....heheheh...bukan pa cuma aku nih nyayuk plak..terlupa pasword..so aku pon tak buka dah la.....tapi rindu plak nak conteng nih...hihihhi......aku baru ja memulakan cuti 5 bulan aku kat umah terchenta....rasa best n heaven giler.....tp boring pon da jugak la...tapi tak sempat pon nak menghayati cuti nih, ayah aku dah soh keja....aku pon dgn rela terima la nak keja dekat AL-IRFAN GROUP OF COMPANIES...mulanya aku d tugaskan untuk menjadi pengurus bahagian tadika tp d sebabkan aku kena duduk ja kat pejabat tu mcm tak best plak.....lastly aku pilih nak jadi promoter untuk companies tu untuk promote barang yang nak d pasarkan.....so...semua benda aku kena wat la....hmmm c'bok giler......tapi best jugak la sbb dapat bnyk pglmn n tgk mcm2 prangai manusia nih........tapi yang tak bestnya aku nih mcm orang gila keja pon da jugak la....cuti sehari ja...mengalahkan perdana menteri....huhuhuhu.....tu pon aku kena decide seniri la nak pilih cuti ari pa......hari len kena masuk pejabat macam besa......hmmm...setakat nih ok jugak la....tp tak taw la apa nak jadi 5 bulan akan datang nih.......tunggu n lihat ye samada aku berjaya dalam tugas nih......

2 comments: