"Apabila seseorang melukakan hati kita, catatkanlah ia di atas pasir supaya ia akan terkambus di tiup angin keMAAFan...TETAPI, apabila seseorang itu membuat kebaikan kepada kita, NUKILkannya di atas batu supaya angin KEMARAHAN tidak mampu memadamkan"





Gratisan Musik


Cuteki eCards



My Stick Family from WiddlyTinks.com

Friday, April 29, 2011

30 APRIL 2011

hari ni aku masuk kerja koi 9.15pg.....hehehe mentang2 la aku yang pegang kunci pejabat suka ati ja nak mai koi bapa....tak patot btoi la......hehehe....tp masuk2 pejabat lepas clear2 akaun dah tak da keja......tu yang aku bley menconteng dlm blog aku nih.....hehehe....boring la katakan.............ehem2 aku plak exam ari ni.....so tak da owg nak teman la aku time boring nih....selalu dia yg teman..ooopppsss bukan dia yg teman tp aku yg dok kaco dia study.....hehehe......semalam aku teman dia study...dari koi 8.30 sampai la tidoq.......aku dok dengaq la dia dok study.."HYDROGEN+OXYGEN"...bla...bla..bla......hehehe.....tekun sungguh...katanya kena la study rajin...t kan nak keja besaq......klo tak pas nih keja kerani ja, tak dapat la nak beli "SWIFT" kat aku....tu la yang dia ckp....hihihihi....tapi sweet kan......dia selalu ckp mcm tu kat aku......hehe....ok dah la pasal tu....ni time rehat aku....nak balik umah ni.....nak jimat la punya pasai....sanggup ulang alik balik umah....hahahaha...itu lah aku......ok daaaaa....t jumpa lagi, n tunggu k contengan aku seterusnya...........wassalam..........

No comments:

Post a Comment